Sunday, May 29, 2011

lalalalalala~~

dah lama x update minatang ni
hmmm, bnyak benda dah jadi since cuti ari tuh
best :D
ari tu p penang sat p ronda2, maklumlah aku ni p penang skali ja dalam hidup aku -_-
pastu p lepak2 ngan membe2 lama... dah lain dah depa tuh noh
la ni duk short sem, haram jadah bosan sungguh kottt
tambah2 subjek bisnes pala butuh pa tatau
dah la suh buat assgment mcm pa g.. susah toi.. adoii
lagi dua minggu hbeh la short sem nih :p 
cuti lak kat sebulan ,yeay!
tahun depan nak p practical dah, dah makin jauh dgan <3 A.A <3 aku.. huhu :(
sayang sangat aku kat dia tuh :)
la ni aku nak focus kat berat badan aku , baru2 ni timbang nek 5 kg kot
haram toi, makin buncit ja aku neh
la duk kawal dah makanan and amek supplement sikit2
harap2 dapat achieve goal aku :) 

No comments:

Post a Comment